Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

czwartek, 23 czerwca 2011

Prefect - Kołysanka dla nieznajomej

Ca    Gdy nie bawi Cię już
F      Świat zabawek mechanicznych.
Ca    Kiedy dręczy Cię ból
F      Niefizyczny.
C      Zamiast słuchać bzdur,
aeF   Głupich telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz,
FGa   Spytaj siebie: czego pragniesz,
FG     Dlaczego kłamiesz, że miałaś wszystko?

Ca     Gdy udając, że śpisz,
F      W głowie tropisz bajki z gazet.
Ca    Kiedy nie chcesz już śnić
F      Cudzych marzeń.
C      Bosa do mnie przyjdź
aeF   I od progu bezwstydnie powiedz mi, czego chcesz.
FGa   Słuchaj jak dwa serca biją,
FG     Co ludzie myślą- to nieistotne!
Ca     Kochaj mnie,
Ca     Kochaj mnie,
Ca     Kochaj mnie nieprzytomnie,
F       Jak zapalniczka płomień,
G      Jak sucha studnia wodę.
FGa   Kochaj mnie namiętnie tak,

FC     Jakby świat się skończyć miał.
C      Swoje miejsce znajdź
aeF   I nie pytaj, czy taki układ ma jakiś sens.
FGa    Słuchaj co Twe ciało mówi,
FG     W miłosnej studni już nie utoniesz.
Ca    Kochaj mnie nieprzytomnie,
F      Jak zapalniczka płomień,
G      Jak sucha studnia wodę.
Ca    Kochaj mnie nieprzytomnie,
F      Jak księżyc w oknie śmiej się i płacz,
G      Na linie nad przepaścią tańcz,
FGa   Aż w jedną krótką chwilę,
FC     Pojmiesz po co żyjesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.