Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

czwartek, 23 czerwca 2011

Perfect - Nie mogę Ci wiele dać

Sto gorących słów, gdy na dworze mróz  C a

W niewyspaną noc, jeden koc                  d F C

Solo moich ust, gitarowy blues                 C a

Kilka dróg na skrót, parę słów                  d F C F G



ref.

Nie mogę Ci wiele dać         F

Nie mogę Ci wiele dać         d G

Bo sam niewiele mam         C C

Nie mogę dać wiele Ci         F

Nie mogę dać wiele Ci         d G

Przykro mi                          C F C



Osiem znanych nut, McCartney'a but

Kilka niezłych płyt, jeden kicz

Siedem chudych lat, talię zgranych kart

Południowy głód, kurz i brud



ref. /x2



Nadgryziony wdzięk, pustej szklanki brzęk

Niespełniony sen, itp.

Podzielony świat, myśli warte krat

Zaleczony lęk, weź co chcesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.