Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

sobota, 5 maja 2012

Lady pank - Zawsze tam gdzie ty


Zamienię każdy oddech w niespokojny wiatr C a G

By zabrał mnie z powrotem, tam gdzie masz swój świat C a G

Poskładam wszystkie szepty, w jeden ciepły krzyk C a G

Żeby znalazł cię aż tam, gdzie pochowałaś sny C a G


Już teraz wiem, że dni są tylko po to F G

By do ciebie wracać każdą nocą złotą C a

Nie znam słów co mają jakiś większy sens F G

Jeśli tylko jedno, jedno tylko wiem C a

Być tam, zawsze tam gdzie ty F G


Nie pytaj mnie o jutro, to za tysiąc lat

Płyniemy białą łódką, w niezbadany czas

Poskładam nasze szepty, w jeden ciepły krzyk

By już nie uciekły nam, by wysuszyły łzy

Refren:


Już teraz wiem, że dni są tylko po to F G

By do ciebie wracać każdą nocą złotą C a

Nie znam słów co mają jakiś większy sens F G

Jeśli tylko jedno, jedno tylko wiem C a

Być tam, zawsze tam gdzie ty F G

Budzić się i chodzić spać we własnym niebie C a

Być tam, zawsze tam gdzie ty F G

Żegnać się co świt i wracać znów do ciebie C a

Być tam, zawsze tam gdzie ty F G

Budzić się i chodzić spać we własnym niebie C a

Być tam, zawsze tam gdzie ty F G

Ech...  C

Zawsze tam  gdzie ty, Ech... G C



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.