Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

sobota, 5 maja 2012

Cover w wykonaniu Cher Lloyd - Stay with me


G               D                 C           D
If this world is wearing thin, and you’re thinking of escape
           G            D         C             D
I’ll go anywhere with you, just wrap me up in chains
             Em                       C           D
But if you try to go alone, don’t think I’ll understand

  G    D  Em  G    D    Em
Stay with me, stay with me

          G             D            C                   D
In the silence of your room, in the darkness of your dreams
            G         D              C            D
You must only think of me, there can be no in between
           Em                           C               D
When your pride is on the floor, I’ll make you beg for more

 G    D   Em   G    D   Em
Stay with me, stay with me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.