Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

czwartek, 23 czerwca 2011

Perfect - Nie płacz Ewka

Nie płacz Ewka, bo tu miejsca brak  C a

Na twe babskie łzy  G

Po ulicy miłość hula wiatr C a

Wśród rozbitych szyb G

Patrz poeci śliczny prawdy sens C a

Roztrwonili w grach G

W półlitrówkach pustych S.O.S C a

Wysyłają w świat G


Ref.: Żegnam was, już wiem d F

Nie załatwię wszystkich pilnych spraw C G a

Idę sam, właśnie tam  d F

Gdzie czekają mnie C

Tam przyjaciół kilku mam, od lat d F

Dla nich zawsze śpiewam, dla nich gram C G a

Jeszcze raz żegnam was d F

Nie spotkamy się C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.