Kim jestem, poco i dlaczego.

Toruń, kujawsko-pomorskie, Poland
Sama gram na gitarze od dwóch lat (regularnie) Jestem samoukiem, nie umiem grać mistrzowsko, ale na poziomie zadowalającym mnie samą (na razie). Gram dla rozluźnienia, odprężenia, dla siebie. Wrzuciłam i będę wrzucać tu nadal piosenki wraz z akordami na gitarę klasyczna i akustyczną. Poco? Po to, żeby jedne z bardziej znanych piosenek były skupione w jednym miejscu. Może ktoś będzie miał ochotę z niego korzystać. Będzie mi bardzo miło. Wiem, że istnieje wiele blogów tego typu.. więc czemu nie zrobić następnego :)

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Dżem - Jak malowany ptak

Za oknem żywi ludzie a C

Inny wymiar, inne życie D F

Czy wiesz jak ciężko jest a C

Walczyć z każdym nowym dniem D F

Każdej nocy modlić się a C

Bezpieczny, spokojny sen D F

Bez nadziei i bez szans a C

Spojrzeć w karty mówiąc pas D F



REF: Czy przyjmiesz mnie mój Boże a e

Kiedy odejść przyjdzie czas F G

Czy podasz mi swą rękę a e

A może będziesz się bał  F G a C D F



Za oknem wrzeszczą ludzie a C

Szybę stłukł rzucony kamień D F

Czy wiesz jak czuję się a C

Gdy w objęciach trzymam śmierć D F

Gdy wyrok napisany a C

W lekarza oczach szklanych D F

Gdy lecę, lecę tak a C

Jak ten malowany ptak D F



REF: Czy przyjmiesz mnie mój Boże a e

Kiedy odejść przyjdzie czas F G

Czy podasz mi swą rękę a e

A może będziesz się bał  F G a C D F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zbiór piosenek.